پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250831
شايعات جعلي بودن کارت نظام وظيفه يکي از مديران چهارمحال و بختياري صحت ندارد
تاریخ انتشار : 1400/04/19 11:03:52
نمایش : 956
مديرکل بازرسي چهارمحال و بختياري از عدم صحت شايعات، درخصوص جعلي بودن کارت نظام وظيفه يکي از مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي اين استان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي احمدي مديرکل بازرسي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز اظهار کرد: متعاقب وصول اخباري و اعلامات مبني بر جعلي بودن کارت نظام وظيفه يکي از مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي اين استان در فضاي مجازي، انتشار گسترده خبر فوق و اعلام هاي پيامکي به حوزه‌هاي مختلف در اين خصوص، دستگاه‌هاي نظارتي با تشکيل پرونده موردي، نسبت به استعلام از مبادي ذيربط و بررسي‌هاي ميداني، صحت و سقم موضوع را بررسي کردند.

وي افزود: به دنبال اين موضوع با اخذ اصل پرونده کارگزيني مديرکل مربوطه از مرکز و بررسي از طريق حوزه بازرسي و رسيدگي به شکايات تامين اجتماعي کشور، اعزام بازرس به شهرستان مربوطه که سوابق نظام وظيفه وي در آنجا نگهداري مي شد، همچنين اخذ مدارک و مستندات از فرد مطروحه و بررسي‌هاي همه جانبه از ابعاد مختلف، ازجمله مستندات نظام وظيفه حوزه انتظامي فارسان و مرکز استان، سوء جرياني در اين خصوص به نظر نرسيد.

مديرکل بازرسي چهارمحال و بختياري ادامه داد: از آنجايي که دستگاه‌ نظارتي علاوه بر پيشگيري و مقابله با فساد، وظيفه صيانت از مديران قانونمند نظام را نيز عهده دار است، لذا با توجه به قرائن موجود، درج مطلب مذکور در فضاي مجازي راجع به کارت پايان خدمت يکي از مديران غيرواقعي بوده و اقدامات صورت گرفته مسئولان ذيربط در صدور کارت پايان خدمت در سنوات قبل با رعايت تشريفات قانوني کامل انجام شده است.


انتهاي پيام/۱۰۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html